Enjoy the best and leave the worst.Mana-mana yang melarakan di blog ini;boleh campak jauh-jauh =,= Kita semua ada tanggungjawab :DD

Friday, 19 March 2010

Fragile 8

Jet berkerut dahi.Hujung telunjuk mengetuk handset.Earpiece ditarik dan dilurutkan.Matanya kembali pada skrin laptop.Are online?Pantas jari berlari di atas papan kekunci.

Jet_tt > Jet_ty has buzzed you!

Jet_tt > Hey girl!

Are_radoo> Are tengah busy.Call u back..

Jet_tt > Are..?

Sepi.

Jet berkerut dahi.Haih..Tadi tanya aku sulking ke idak.Sekarang?Siapa yang sulking dengan siapa?Susah..Handset dicapai dan jemari pantas menekan.

“He..”

“Kau pergi set webcam sekarang.” Belum sempat Are menjawab Jet dah memintas terlebih dahulu.

“..lo?” Terkedu Are seketika. “Hah?”

“Now!”

“Tak nak!” Kasi jatuh air muka sungguh kalau Jet Nampak dia menangis macam ni.

“Aku 3G.”

“No way.Pesal dengan kau ni?”

“Are..Set webcam.Sekarang.Please..” Rendah nada Jet.

“Fine.” Are mengeluh.Gaya saham jatuh mengguling je.

***

“Heyaa..” Are buat muka malas memandang Jet di sebelah sana kamera.

“Closer.” Jet mendekatkan wajahnya pada skrin.Kejap..Tu kan..

“Apa?” Jangan nampak aku nangis..Jangan nampak aku nangis..Please..

“I thought you were crying.” Jet senyum.5 tahun Are.

Are melepas nafas lega. “Jet.You don’t have to smile to say so.” Aura tak baik.

Jet jongket bahu. “You look..” Masih senyum. “..nice with your short haircut.”

“Huh?” Are kelu. “Apa kes main puji rambut orang tiba-ti..” Pantas laptop dilipat.Are menepuk dahi.Allah..Macam mana boleh lupa ni?He saw that!Ada jugak yang nak kena libas ni!

3 comments:

  1. are kantoi ta pakai tudung .
    hahahaha :))

    ReplyDelete
  2. alahhhh pendeknyeeeer

    ReplyDelete
  3. eeeeeeeii..comel2..
    haha..
    lagi lagi..

    ReplyDelete