Enjoy the best and leave the worst.Mana-mana yang melarakan di blog ini;boleh campak jauh-jauh =,= Kita semua ada tanggungjawab :DD

Tuesday 13 October 2009

No name -prolog

ni juz main cuba2 je.coz untitled tgh pening skng.dpt idea lain.tp still nk habiskn untitled dlu sbelum continue dngn benda ni.sori klau xbest maybe sbb da lame x update so ni je yg ade dlm folder.hope korang enjoy~


Luke menggeleng memandang JJ di hadapannya.JJ riak tenang tak berubah.Aim di sebelah berhenti memetik gitar dengan mata memandang JJ tak berkelip.

“Kau biar betul.” Luke bernada serius.

“Aku serius.” JJ mengangguk.

“Dah fikir sepuluh kali?” Aim angkat kening.

“Aku siap solat istikharah lagi.” JJ yakin dengan jawapannya.

“Dude.Ni soal kahwin.Entah anak siapa yang jadi bini kau nanti.Bukannya boleh main aci kahwin je.” Mocca-Lucky Man mengisi ruang cafĂ©. Luke menghembus nafas kecil.

“Kau dah tengok ke budak tu?” gitar diletak di sisi.Matanya masih pada JJ.

“Belum.”

Dua pasang mata memandang tajam kea rah JJ tak berkelip. JJ masih lagi dengan riak tenang.

“Pilihan mak aku.” Dia menarik nafas seketika. “Aku ok je.” JJ senyum segaris. “Lagi pun korang dah kahwin,bila lagi aku nak kahwin.Kan?”

Rahang Aim jatuh ke bawah. “Takkan lah orang kahwin kau pun nak kahwin jugak.Ni pasal responsibility kau tau.”

“Aku tahu.Dan aku dah ready.”





Mukanya merona merah.Tangan kiri terketar-ketar meletakkan handset kembali ke meja.Que di hadapan dipandang tak berkelip.

“Kenapa?”

“Aku kena kahwin”

“What?”

“By hook or by crook”

3 comments:

  1. uuuuu..
    cite pasal jj plak..?
    haha..ske2..
    aim kawen ngan spe??
    huhu..
    cpt2 habeskan untitled..
    nk taw edi end up ngn spe..
    nk ngn zeyq..
    huhu...

    ReplyDelete
  2. jj plak? haha sambung cpt
    nak tgk dgn minah mana mamat ni end up :D
    ehh aim nak kahwin dgn sape? pelik

    ReplyDelete
  3. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete