Enjoy the best and leave the worst.Mana-mana yang melarakan di blog ini;boleh campak jauh-jauh =,= Kita semua ada tanggungjawab :DD

Wednesday 2 March 2011

Toys

Saya tak pernah ada Barbie doll.Titik.Period.Full stop.Enough said.Bukan tak pernah mata ni curi-curi pandang pada kotak-kotak Barbie doll atas rak kat mall.Telan liur jugak tengok.[masa kecik].Main tukar-tukar baju.Ngahaha.Bila tengok orang lain ada Barbie doll masa tu,gaya excited je perhati.Fuyoo..

Fakta : Saya juga pernah main 'dolls'.

Yup.Patung kertas.Rasanya RM0.20 satu paket.Dalam tu siap ada orang,baju,kasut,makanan-minuman,pets,bunga dan banyak agih.Peduli la orang lain dengan Barbie doll,kerja saya time tu balik sekolah susun semua benda kertas tu.Yang selipar toilet satu penjuru.Tu tak masuk dengan dapur [aci susun makanan],almari [aci susun baju] dan bla..bla...Tapi yang susahnya dengan patung ni.Leher dia mudah putus.

Kes-kes leher putus macam ni pulak buat-buat ada hospital untuk treatment.Then,buat-buat jugak family dia excited duk tunggu time tengah 'bedah'.
*Saya juga guna alat tulis untuk main bedah-bedah dan emak-emak. [saya main sorang-sorang]. Okay apa?Boleh bayang tak bila stapler jadi skuter?

WALKIE-TALKIE
[sengih].Kitaorang adik-beradik dapat walkie-talkie woo..Ngaha.Gaya bangga je dapat benda tu.Bro siap suruh pergi masuk kawasan rumah jiran untuk test keberkesanan walkie-talkie.

Apa jadi lepas tu?

idk.Biasala budak-budak.Masa tak dapat mainan punya la muka sedih,masa dapat kalau boleh mainan tu nak baling masuk lombong.Aish!

2 comments:

  1. stapler tuh aku jadikan kapalterbang sambil aku sopan jalan ala ala pramugari MAS.

    tu dulu masa jadik budak2, semalam, 1 March 2011 jadi sejarah hidup sbb aku berjaya terbangkan Firefly dari Subang ke Kerteh

    ReplyDelete
  2. Haaaa

    i remember that patung kertas ! dulu kecik kecik memang dok layan benda tu lah kan. nak beli barbie doll yang dalam kotak tu, mahal gila. so, dapat yang 20 sen tu pun layannn je ;D

    ReplyDelete